Street Legal

Nu har jag äntligen fått upp min LP-hylla! Den var verkligen välbehövlig kan jag säga för jag har en del skivor nu. Jag tycker vi tar och tittar på mina finaste:


The Ark - The Worrying Kind, Mando Diao - Hurricane Bar, The Libertines - What A Waster, Peter Doherty, Grace/Wasteland


Bob Dylan - Street Legal, Rolling Stones - Tattoo You, Mando Diao - Give Me Fire, The Ark - Prayer For The Weekend
, Mando Diao - Down In The Past

Jag skulle dock vilja ha Ode To Ochrasy och We Are The Ark till min samling. Det hade inte varit helt fel!

Kommentarer
Postat av: Stig H Domino

Så sant, därför man inte söker till Idol eller liknande ;)

2011-10-11 @ 21:30:57
URL: http://stighdomino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0