The Voice

Den senaste veckan har det varit ganska dåligt med uppdateringar. Jag skyller det på det här. Och tyvärr så kan bloggtorkan fortsätta den här veckan eftersom det är samma sak den här veckan, men med lite mer rutiner (tyvärr).

Jag satt och läste på Aftonbladet idag när jag fick syn på detta. Ola Salo som jurymedlem i TV 4:s nya satsning "The Voice" tillsammans med Carola, Petter och Magnus Uggla. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta. Jag gillar ju Ola och Petter och det är klart att det vore kul att kunna se Ola på TV en gång i veckan. Men samtidigt gillar jag ju inte Carola och tycker att det kanske är lite för kommersiellt.
Vad tycker ni om detta?

http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/13571851/470/normal/27fa50fba7cb7/04s00-salo-179__mngl_20110904ab5x038%2Cnje_1.indd_2969.jpg

Ola Salo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0