Ny bloggdesign och nr. 12

Äntligen är det premiär för den nya bloggdesignen! Det är Sebastian Kylin som har hjälpt mig att göra den och det känns verkligen skönt med lite nytt och lite mer stilrent. Den är hyftsat klar, kanske några småsaker kvar!
 
Jag tänker köra en lite julkalender även i år. Förra året la jag upp mina 12 (körde varannan dag) favoritlåtar. I år blir det de 12 artister som jag har lyssnat på mest under 2012. Vi kör lite baklänges så vi börjar med nr. 12 och avslutar med nr. 1, den som jag har lyssnat allra mest på under året, på julafton.
 
Nr. 12  är Caligola. Kanske lite otippade, men efter att ha sett dem på Peace & Love i somras så spelades de väldigt mycket under juni och juli. De fick mig att få upp ögonen för musik som jag kanske inte lyssnar på så ofta annars!
 
 
Bild från Caligola på Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0