London calling

Ledsen för att jag har varit så tyst i en vecka, men det beror på att jag har haft fullt upp med nollning och ont i halsen. Det sista är ju inte så kul, men jag försöker vila och dricka varmt så hoppas jag att jag mår bättre snart.
Men jag har en rolig sak framför mig: på torsdag åker jag till London! Jag ska dit med en kompis och bara shoppa, fika och mysa. Det kommer bli hur bra som heslt, så det är bara att hoppas att jag mår bättre så jag slipper använda all hostmedicin och nässpray jag har packat med!
Jag var i London 2009 och nu är det då dags igen. HMV kommer såklart att besökas igen och i bästa fall kommer jag få med mig några fina saker hem!

Bild från resan 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0