Mitt blod är i oro, jag tror jag är kär

Jag är så himla glad! Mando Diao har äntligen släppt konsertdatum i Sverige!! Den 2 februari ska jag se dem och förmodligen den 7:e också. 
 
Jag såg dem i ju i Schweiz i augusti och det var en helt fantastisk konsert. Det ska bli spännande att höra låtarna från Infruset live, men jag är tveksam till om det kan bli samma stämning i publiken som utomlands. Jag tror inte riktigt Sverige har förstått hur stora de faktiskt är. Hur som helst så är jag otroligt pepp!
 
Nu har jag 4 eller 5 konserter bokade för nästa år: Mando Diao, The Hives, First Aid Kit och Mumford & Sons. Lite sjukt att jag kanske får se 4 konserter på 2 veckor. Livet när det är som bäst helt enkelt!
 
Konsertdatum
1.2 - Norrköping, Louis De Geerhallen 
2.2 - Karlstad, Nöjesfabriken 
3.2 - Göteborg, Konserthuset 
6.2 - Malmö, Kulturbolaget
7.2 - Stockholm, Göta Lejon
8.2 - Uppsala, Svandammshallarna
9.2 - Falun, Magasinet
16.2 - Gävle, Konserthuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0