That look you give that guy

Jag försöker hitta lite ny musik och nya artister nu under hösten eftersom jag har en tendens att lyssna på samma band om och om igen ibland. Så det kommer förhoppningsvis bli några inlägg med lite musiktips de kommande veckorna.
 
Vi börjar med dessa 3:
 
Eels – That Look You Give That Guy
Jättemysig låt att lyssna på precis innan man ska somna. Älskar sångarens röst och gitarren.
 
Ben Folds – You Don't Know Me (featuring Regina Spektor)
Jag älskar ju Regina Spektor och det kan ju nästan inte bli fel om man väljer att ta med henne på en låt!
 
The Rolling Stones – Gimme Shelter
Okej, den här låten är ju ingen ny låt för mig. Men den är ju så himla bra. Passar väldigt bra att lyssna på när man går till bussen på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0