Min festivalsommar

Som det är nu så ser det lite osäkert ut om det blir någon festival för min del i sommar. Det känns jättekonstigt faktiskt med tanke på att jag har varit på minst två festivaler varje sommar sedan 2008 och även innan dess även om det inte var lika många. Jag skulle ju gå på Peace & Love, men den blev ju inställd. Så himla tråkigt! Tyvärr var kanske inte den bristande biljettförsäljningen i år någon jätteöverraskning med tanke på att deras stora bokningar, t ex Depeche Mode, lockar en annan typ av publik som förmodligen inte vill gå på festival.
 
Jag hade även funderat på att gå på Putte i Parken, men jag måste säga att jag blir lite fundersam över valet att boka The Darkness. Det känns verkligen inte aktuellt att boka dem tycker jag, utan där kunde de ha lagt pengarna på något bättre.
 
Men vi får se om det blir någon festival för min del. Det ser som sagt inte så ut, men sommaren är inte över än...
 
 
 Några av alla festivaler som jag har varit på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0