Los Angeles

Nu har jag hunnit vara hemma i några dagar och sovit ikapp och tagit det lugnt efter resan. Det var en helt fantastisk resa!! Jag har fått se så många häftiga platser, umgåtts med härliga människor och fått fotoundervisning av duktiga Emma Svensson. Jag vill redan ut och resa igen!! Jag funderar starkt på att åka på festival utomlands, kanske till Sziget i Ungern. Men vi får se för nu vill jag först och främst uppleva lite svensk sommar. Här kommer några bilder från den första dagen på resan när vi var i Los Angeles:
 
 
Första frukosten i USA. Så typisk amerikanskt!
 
 
Här skulle det inte vara helt fel att jobba - Live Nations huvudkontor i Hollywood.
 
 
Walk of fame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0