Viktor & the blood

Samuel Giers lämnade ju Mando Diao för ett par år sedan, men nu är han aktuell med ett nytt projekt tillsammans med Viktor Norén och Jonas Karlsson från Sugarplum Fairy. Viktor & the blood heter de och ska släppa några nyheter på måndag. Jag får väl helt enkelt vänta tills de har släppt någon låt och se vad det är!
 


Jag har tänkt att jag ska börja att även sammanfatta inläggen lite kort på engelska. Det är en del läsare från utlandet och det är ju kul om alla kan förstå. Jag provade ju detta när jag besökte Das Festival och nu tänkte jag prova detta även när jag inte är iväg på festivaler! Det är ju värt ett försök i alla fall!

I am going to start to summarize my blog post in english too since I have several readers that aren't from Sweden so it might be fun if everybody can understand what i write!
Samuel Giers left Mando Diao some years ago and now he has a new band with Viktor Norén and Jonas Karlsson. More news will come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0