The road to red rocks

Häromdagen fick jag ett mail från Bengans om att filmen "The road to red rocks" om Mumford & sons visades på SVT förra helgen. Jag kikade på SVT Play, men jag hittade tyvärr inte filmen där. Jag såg ju Mumford & sons i Stockholm i våras och det hade helt klart varit kul att se filmen. Den följer dem på väg till två utsålda konserter i Red Rocks, Denver. Här nedanför kan man i alla fall se små korta bitar från alla låtar de sepalde under konserten:
 
 
The road to red rocks about Mumford & sons could be seen on Swedish television last weekend. I missed it and I couldn't find it online. But I found this clip that can be seen here above where you can see short clips from all the songs that they played during the concert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0