So play me some from 1954

Det kommer ju släppas flera bra skivor de kommande månaderna och jag tänkte dela med mig av de 3 som jag ser fram emot allra mest. Den 24 april släpps Mando Diaos skiva Aelita. Det ska bli spännande att höra den, även om jag inte rikigt vet om det är my piece of cake så att säga. (Vet inte vad jag ska säga om albumomslaget heller.) First Aid Kit släpper sin skiva Stay gold den 10 juni och The Kooks väntas också släppa en skiva under året. Jag hörde några nya låtar när jag såg dem i LA och de lät väldigt bra!
 
       
 
Lots of new records are going to be released to upcoming months and I'll tell about 3 of them that I'm looking forward to the most. Mando Diao are going to release their album Aelita April 24th and First Aid Kit's album Stay Gold will be released June 10th. The Kooks are also expected to release an album this year. I heard some of the songs when I saw them in LA and they were really good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0