What I'm looking forward to at Sziget Festival - top 5

Om exakt en vecka är jag på väg mot Sziget Festival i Ungern genom att jag måste bo en natt på Arlanda och ta ett tidigt plan!! Så taggad! Jag tänkte försöka lista min topp 5 över band som jag ser fram emot att se:
 
1. Macklemore & Ryan Lewis
Jag kan inte riktigt förklara vad det är som gör att jag gillar dem så himla mycket eftersom det inte är riktigt den typen av musik som jag lyssnar på mest. Men de har något i sina låtar som jag gillar! Just nu lyssnar jag mest på White walls men det ska bli riktigt häftigt att få höra Can't hold us live.
 
2. The Kooks
Såg ju dem i Los Angeles i mars och jag är taggad på att se dem igen. Den här gången på en megastor festival istället för på en liten mysig klubb.
 
3. Lily Allen
Jag lyssnade ganska mycket på henne för ett par år sedan så det ska bli kul att äntligen få se henne live!
 
4. Calvin Harris
Det handlar inte om att jag har lyssnar jättemycket på honom eller så (för det har jag inte), men det är klart att jag har hört de där låtarna som spelas massor på radion och jag tror det kan bli väldigt bra att han avslutar festivalen ändå!
 
5. Imagine Dragons
Det är lite samma sak som men Calvin Harris: jag har hört de där låtarna som är kända + ett par till, men jag ser fram emot att höra dem live.
 
I'm going to start my journey towards Budapest in exactly one week! I'm so looking forward to it! I list my top 5 artists that I'm looking forward to the most here above!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0