Viva Las Vegas

Nu har jag hunnit spendera 2 veckor i San Francisco. Det är en helt fantastisk stad och jag och mina kompisar försöker upptäcka nya delar och göra nya saker så ofta vi kan. Lombard street, Pier 39, Fisherman's Wharf (där vi ändå är varje dag) och Dolores Park är bara några av saker som vi har hunnit med. Tyvärr har bloggandet blivit lite lidande, men det får helt enkelt bli så för jag vill njuta så mycket som möjligt av tiden här.
 
Just nu sitter jag där jag bor och väntar på att åka till flygplatsen. Jag och två kompisar ska nämligen åka till Las Vegas och vara där till måndag kväll. Jag är så himla taggad! Det är, tro det eller ej, en av mina favoritstäder. Bilden nedan är från när jag var där i somras och det är faktiskt det hotellet som vi ska bo på. New York New York heter det!
 
 
I've been in San Francisco for two weeks now. It's an amazing city and me and my friends try to explore new parts and do new things as often as we can. Lombard street, Pier 39, Fisherman's Wharf and Dolores Park are just a few of them. Unfortunately, I have not updated the blog, but I want to enjoy my time here as much as I can, but I promise I will write soon again.
 
Now I'm waiting to go to the airport. Me and two friends are going to Las Vegas and we'll be there until monday evening. It's one of my favorite cities. The pic here above is from when I was there last summer and it's actually the hotel that we're going to stay at.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0