Fake tales of San Francisco

Innan jag fortsätter med andra delen av vad som hände 2013 tänkte jag berätta en rolig sak. Det är nämligen så att jag ska åka till San Francisco den 31 januari och stanna i där i knappt 6 veckor. Jag ser fram emot det så himla mycket. Jag åkte ju hem därifrån när jag var på roadtrip i USA i somras och nu får jag alltså komma tillbaka dit!
 
Självklart så hoppas jag på att det kan bli något konsertbesök medan jag är där!

 
Bild från resan i somras
 
Before i continue with the second part of what happened 2013, I'm going to tell you something. I'm going to San Francisco January 31th and I will stay there for about 6 six weeks. I'm really looking forward to it! And of course I really hope that I will attend a concert or two while I'm there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0