Och du ringde aldrig

I lördags var det P3 Guld! Tyvärr så missade jag att se det, men jag har kikat på lite klipp efteråt!. Vinnarna kan ni se när nedanför. Jag blev extra glad att Veronica Maggio, Icona Pop och Håkan Hellström vann. Så himla värda!

Årets artist: Veronica Maggio med ”Handen i fickan fast jag bryr mig”
Årets grupp: Icona Pop med ”This is… Icona Pop”
Årets låt: Håkan Hellström med ”Det kommer aldrig va över för mig”
Årets nykomling: Lilla Namo
Guldmicken: Håkan Hellström
Årets dans: Avicii med ”True”
Årets hiphop/soul: Abidaz med ”In & ut”
Årets pop: Jenny Wilson med ”Demand the Impossible!”
Årets rock/metal: Ghost med ”Infestissumam”

Mando Diao uppträdde också med sin nya låt Black Saturday. Jag tycker att låten börjar bli ganska så bra efter att ha hört den ett par gånger, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om uppträdandet faktiskt. Det går att kika på det här nedanför:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0