Swore I'd never fall in love again, but I fell hard

Då var första halvåret av 2014 snart över (galet vad fort det går) och jag tänkte sammanfatta det vad jag har lyssnat på under första halvan av 2014. Jag använder LastFm där allt jag lyssnar på, både från Spotify och iTunes, hamnar, så man kan se statistik över det man lyssnar på. Ganska kul att se faktiskt!
Jag har i alla fall lyssnat mest på Lorde, Disclosure och Macklemore & Ryan Lewis. Inte så otippat faktiskt!
 
 
Snygga Lorde
 
First half of 2014 is over and I wanted to summarize what I've been listening to during the first part of 2014. I use LastFm where I can se statistic over what I've been listening to, both from Spotify and iTunes.
 
The 3 artists that are in the top are Lorde, Disclosure and Macklemore & Ryan Lewis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0