And remember this moment for the rest of our lives

Jag lyssnade såklart på musik när jag var i USA och framför allt när vi körde bil i 13 timmar mellan Los Angeles och San Francisco (när vi körde runt i LA dagarna innan så lyssnade vi på en radiokanal som spelade samma låtar hela tiden i princip). Tänkte dela med mig av 5 låtar som jag lyssnade på. Lite annorlunda än vad jag brukar lyssna på kanske, men det är alltid kul att upptäcka ny musik. Enjoy!
 
Disclosure – F For You
Yeah Yeah Yeahs – Heads Will Roll
Macklemore – And We Danced (feat. Ziggy Stardust)
Beyoncé – Drunk in Love
Disclosure – You & Me
 
Of course, I was listening to music when I was in USA and especially when we went by car between Los Angeles and San Francisco, which took 13 hours. I'm sharing 5 songs that I was listening to. Maybe they are a bit different from what I normally listen to, but it's always fun to explore some new music. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0