Mando Diao secret gig

Jag har lyckats få två biljetter till Mando Diaos hemliga spelning den 24 maj. Det ska bli spännande, men jag har några små problem att lösa eftersom de enda jag vet är att jag ska vara på plats i Båstad kl. 17.00. Det är en bit till Båstad för mig så jag måste lösa hur jag ska ta mig dit och eventuellt bo någonstans och så, men förhoppningsvis löser det sig!
 
 
Bild från Mando Diaos Facebook-sida
 
I have two tickets to Mando Diao's secret gig at May 24th. It's going to be exciting, but I have some problems to solve such as how to get there and where to stay. The only things I know at the moment is that I have to be in Borås at 5 pm. Exciting!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet inte om det löser nåt för dig eller gör det mer komplicerat (kan ju alltid hoppas på det första), men mötesplatsen var i Båstad i Skåne, inte Borås :)

Svar: Åh, tack för att du är uppmärksam! Jag skrev helt enkelt bara fel stad, haha. Vet att det är Båstad och tyvärr är det ännu längre bort än om det hade varit Borås :/
musicinmylife.blogg.se

2014-05-12 @ 22:58:50
Postat av: sofie

Hej! Jag behöver en biljett om du har en över?? Jag bjuder på en öl :)

Svar: Det kan hända att jag har det faktiskt! Bor du nära Båstad?
musicinmylife.blogg.se

2014-05-23 @ 21:11:35
Postat av: sofieh

Nej jag bor i Malmö, men det är min kompis som behöver. Ett alternativ skulle ju va att ses imorgon vid stationen :)

Svar: Ja jag vet tyvärr inte förr än förmodligen runt 16.45 om jag behöver biljetten eller ej. Jag har ackreditering men vet inte om min vanliga biljett räknas med där också
musicinmylife.blogg.se

2014-05-23 @ 21:32:01
Postat av: sofie

Vi kan pröjsa!

2014-05-23 @ 21:45:47
Postat av: sofie

du kan maila redbull och fråga. finns kontaktuppgifter där du fick sms om registrering. vi kan ännu betala :)

Svar: Tyvärr är det inte möjligt att överlåta biljetten till någon annan så det går inte :(
musicinmylife.blogg.se

2014-05-23 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0