What I listened to during 2014

Det har blivit en liten paus de senaste månaderna. Dels har jag haft lite annat som har tagit upp min tid och sedan har jag tyvärr inte haft så mycket i musikväg att uppdatera om. Men jag tänkte att det var dags att sammafatta vad jag lyssnade på under 2014, så här 1.5 månad för sent. Använder mig av mitt konto på lastfm för att se statistik.
 
Artister
1. Macklemore & Ryan Lewis
2. Lorde
3. Disclosure
 
Ingen jätteöverraskning att Macklemore toppade listan om vi säger så. Utöver dessa tre lyssnade jag även mycket på Imagine Dragons och The Kooks.
 
Låtar
Om vi börjar med låtarna som släpptes under 2014 och som jag lyssnade mest på ses det ut så här:
1. Fences - Arrows (feat. Macklemore & Ryan Lewis)
2. Pharrell Williams - Happy
3. Sia - Chandelier
 
Men det var även flera låtar som släpps tidigare som jag lyssnade väldigt mycket på under 2014. Macklemore - And we danced (feat. Ziggy Stardust), The Royal Concept - Cabin down below och Disclosure - You & me är några låtar som jag kommer komma ihåg lite extra från 2014.
 
Album
Här blir det inte album som släpptes under 2014 för jag lyssnade helt enkelt mest på album som släppts tidigare:
1. Macklemore & Ryan Lewis - The Heist
2. Lorde - Pure Heroine
3. Imagine Dragons - Night visions
 
There has been a break for the past few months. First of all, some other things have taken my time, but I haven't had that much to write about either to be honest. But i thought it was about time to summarize what I listened to during 2014. The statistics are from my lastfm account.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0