Feeling good

Jag brukar inte se så mycket på tv faktiskt och ännu mindre på reklam faktiskt för det är då man kan passa på att fylla på med chips, svara på sms osv. Men för någon helg sedan blev det en väldigt lugn helg med en del tv-tittande och då var det en låt som fastnade. Det kom reklam för Volvo och jag fastnade direkt för rösten i låten. Jag var tvungen att googla och insåg att det var ingen mindre än Avicii som hade gjort låten. Sedan dess har den spelats flitigt hemma hos mig. Den heter Feeling good och är så mysig tycker jag. Lyssna på den på Spotify HÄR. Appropå reklamer så har även IKEA en väldigt bra låt som inte finns i just den verisonen som är i reklamen på Spotify, men en som är rätt bra ändå. Got my mind set on you heter den låten och går att lyssa på HÄR!
 
I don't watch tv that much and I watch commercials even more seldom. But I watched lot of tv some weekends ago and then I found a song that was really good. It was a commercial for Volvo and I really liked the voice it the song. It had to google it and then I realized that it was Avicii's song. That song (Feeling good) has been played a lot since then. Talking about commercials, IKEA have a really good song called Got my mind set on you in their latest commercial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0