What a waster

Jag kan knappt förstå att om mindre än två veckor är det dags för Lollapalooza och Berlin. Jag ser verkligen fram emot det här efter en sommar nästan full av jobb, så det ska verkligen bli ett trevligt avbrott. Dock är det en sak som inte är så bra: The Libertines och Macklemore & Ryan Lewis spelar på samma tid och på olika scener!!!!! Vad är oddsen för att det här ska hända liksom? Det var liksom dom två som jag ville dit för att se. Just nu har jag inte riktigt bestämt mig vilken konsert jag ska se, även om jag tror jag vet vilken det lutar åt! Men så himla tråkigt att det skulle bli så!
 
It's difficult to understand that it's time for Lollapalooza and Berlin in less than two weeks. I'm really looking forward to this after a summer full of hard work. It's just one thing: The Libertines and Macklemore & Ryan Lewis are playing on the same time but on different venues. Those two concert were the reason I wanted to go to Lollapalooza so it's really sad that they are playing on the same time
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0