P&L - Dag 3

                       

Då var det dags för sista dagen på Peace and Love och den inledes för mig med att träffa Amanda och Sandra. Våra internskämt, säger jag bara! Första konserten var, för min del, Melody Club. Så himla bra var det! Jag tror verkligen inte att de kan ha en dålig konsert. Det var verkligen sjukt varmt, men man kan ju inte stå stilla när Melody Club spelar liksom! Jag önskade verkligen att jag hade haft min fina kamera med mig så jag kunde fånga när Kristoffer hoppade gång på gång, men men....
  
Sedan blev det köa till Sugarplum Fairy. Det var det absolut värt. Vi satt och pratade och hade det trevligt innan konserten började. Sugarplum var definintivt en av de 3 bästa konserterna under P&L! Jag hade inte sett dem tidigare och hade höga förväntningar på dem. Men jag blev verkligen inte besviken. Jag har ett klipp från "The Escapologist" som jag ska ladda upp på youtube. Ni måste helt enkelt se det. Under den konserten fick jag också kort som jag blev någorlunda nöjd med. Enjoy! (klicka på bilderna för att se dom större)



De bästa konserterna enlig mig: Pete, Mando Diao  och Sugarplum Fairy

Nästa inlägg kommer imorgon (om alla bilder är klara) och kommer handla om Mando och Arvikafestivalen. Missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Grynet

Jag missade Melody Club, eller jag fick välja bort dem för Florence Valentin. Det var synd att jag inte hann se dem, för jag vill ha ett bättre minne av dem än när jag såg dem i Hultsfred, men Florence går faktiskt inte att välja bort. ^^

2009-07-03 @ 23:21:42
URL: http://grynigt.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

haha våra internskämt är ju klockrena ; D

Sugarplums konsert var jättebra, drock dock jag missade den bästa halvtimmen. Fast jag såg ju allt från långt håll sen och stod och sjöng med vid raxorlight-scenen. alla bara kollade på mig som om de trodde jag hade hamnat på fel konsert xD

2009-07-04 @ 16:28:50
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Ebba Angelhead

suckar nöjt å får nåt drömmande i blicken <3



2009-07-05 @ 00:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0