Dag 1 - avklarad

Då var första dagen av Peace and Love avklarad. Vi såg bl a Frida Hyvönen, Johnossi, Lykke Li, och Keane. Bäst var Keane. (skriver mer om dem när jag kommer hem)

Den här dagen ser ut så här:
16:30 Signering med Mando
18:00 Pete Doherty
19:30 Babyshambles
00:30 Mando Diao


Det är vad jag har bestämt, men jag kommer säkert se fler band.

Hörde ett rykte under festivalen att Michael Jackson hade dött, men visste inte riktigt om jag skulle tro på det eller inte. Det visade sig dock vara sant!

Kommentarer
Postat av: Grynet

Det var en kul festival :) Som sagt synd att The Kooks fick ställa in, hade också velat se dem. Såg lite av Johnossi, men jag hade jobbat hela dagen så orkade inte riktigt se dem ^^

2009-06-28 @ 22:24:54
URL: http://grynigt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0