P&L Dag 1

Nu tänkte jag berätta lite om Peace and Love, men jag tror att jag får gör det i flera inlägg. Annars kommer det bli för långt. Första dagen började med att jag gick vilse!!! Jag skulle träffa Rasmus och hans kompisar och trots att jag hade karta i handen kom jag vilse. Good work there. Till slut, jättetrött, hittade jag dem och vi satt och åt tårta på gräset för att en av hans kompisar fyllde år. Sedan skulle de se några band som jag inte var så intressad av så jag träffade Moa och Karin och såg Frida Hyvönen. Det var fint, men jag irriterade mig lite på hennes röst ibland. Bäst var Dirty Dancing. Sen gick vi och åt och tittade på A Camp under tiden och träffade Britta och Celine.

The Kooks ställde ju in sin konsert och istället kom Johnossi. Inte så bra tycker jag som inte har hört dem så mycket. Tänk om man hade fått se The Kooks istället liksom. Sedan träffade jag Amanda och Sandra och så gick vi och tittade på Lykke Li. Det var lite häftigt att ha sett henne live på något sätt. Vi hann bara se en halvtimme av konserten för sedan skulle vi se Keane. Det var nog ändå dagens bästa konsert. Det var så bra! Jag orkade tyvärr inte se hela efter jag hade jätteont i mina ben, men det jag såg var så himla bra.^^

Tyvärr så har jag inga bra kort från första dagen eftersom jag inte fick ta med systemkameran in. Dag 2 och 3 kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Celine

Veckan man aldrig kommer glömma.

2009-06-30 @ 19:01:25
URL: http://sugarplumfanblogg.devote.se
Postat av: Amanda

Det var så sjukt tråkigt att the kooks ställde in, jag trodde jag skulle få en hjärtattack när jag fick reda på det först.. och johnossi det är väl inga värdiga ersättare?! :/

2009-07-04 @ 16:12:55
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0