Arvikafestivalen, here I come

För en vecka sedan kom jag hem från världens bästa Borlänge och hade fått höra A-Punk, Sofa Song, Socker, Take A Shine On Me, Memphis Tennessee, Empire State Of Mind och Far Away From Man live. Men jag nöjer mig inte med detta utan på torsdag bär det av till Arvika och Arvikafestivalen. Jag var ju där förra året för att se Mando Diao. Värt!
Det är dock lite osäkert vilka dagar jag kommer vara där i år, men torsdag är helt klart i alla fall.

Då blir det:
16.15-17.30 Timo Räisänen
17.30-18.30 Johnossi
21.15-22.30 Regina Spektor (ÅH!)
22.30-23.30 Robyn (halva konserten, haha)

4 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Celine

Ska du inte se Kent kvinna?! :) Regina kommer bli najs

2010-07-12 @ 19:32:59
URL: http://ceeline.bloggs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0