Viktorious på Berns

I förrgår var jag på Berns för att se Viktorious (Viktor Norén). Kändes lite fint eftersom det var första gången Viktor och bandet spelade tillsammans. Vi, jag och min kompis, kom dit vid 19. Fick en påse med pin, stickers och signerat kort samt vitt nagellack som vi skulle måla höger hand med (precis som Viktor skulle ha). Det var meningen att vi skulle sträcka upp handen i luften under spelningen när Viktor gjorde likadant. Men han glömt bort att göra det, fail!


Berns

Vi gick runt lite bland folket och vid 20.30 så gick Viktorious på scen. De körde 5 låtar tror jag, bl a When We Were 10 (så fint när det snurrade discokulor i den lugna delen av låten) och låten som är med i teasern. Jag tycker att det var bra! Det är ju inte alls som Sugarplum Fairy, men på något sätt så tycker jag om det i alla fall och jag tror absolut att vi kommer få höra When We Were 10 en del på radion.



Efteråt gick vi runt bland folket, pratade med Viktor och hade det bra innan vi lämnade Berns för McDonalds istället!
Bra ikväll, oh yes!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åhhhh, whish I would have been there......

2010-11-04 @ 20:34:23
Postat av: Malin

Önskar att jag hade vart där, synd bara att man inte är över 18. :(

Älskar den sista bilden ;)

2010-11-04 @ 20:45:55
URL: http://malinhello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0