Konsert: Oskar Linnros

Förra veckan var jag och såg Oskar Linnros. Eftersom systemkameran fick stanna hemma, fick inga bra bilder med digitalkameran, så har jag inte tänkt på att skriva något om konserten här. Anyway...jag har nog underskattat Oskar. Tidigare så har jag bara tyckt att han var för hypad av alla och därför inte lyssnat på hans skiva. Men när jag sedan såg att han skulle spela på en fest som jag ändå skulle på så tänkte jag att det kunde vara värt att lyssna igenom skivan innan. And guess what, jag gillade det!

Och konserten var absolut inte sämre än skivan. Publiken dansade som fasen och Oskar likaså. Det är bara att erkänna, jag har underskattat Oskar!

Kommentarer
Postat av: josefine

VAR HÄLSAD, SYSTER

2010-09-13 @ 16:02:51
URL: http://aprilminnen.blogg.se/
Postat av: Adore

Vem är Oskar..? ;)

Oskar!! :)

2010-09-23 @ 19:41:03
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0