KONSERT: THOSE DANCING DAYS

Efter att Veronica Maggio hade spelat så gick jag och fotade Those Dancing Days som spelade på scenen bredvid. De var roliga att fota och är ju grymt duktiga! Alltid roligt med tjejband som lyckas! De spelar ju musik som man blir så himla glad av och som det är omöjligt att stå stilla till.

Jag önskar att jag kunde spela trummor hälften så bra som deras trummis! (Fick tyvärr ingen bra bild på henne) Herregud vad fort hon spelade och vilken energi hon hade!

 

Konserten var väldigt fin! Jag gillar att man blir så pepp och att alla i publiken är så glada när de spelar. Man kan ju faktiskt inte vara annat!!

 

(Fler bilder i bättre upplösning kommer på min flickr-sida senare)


Kommentarer
Postat av: inez

tdd<3 jag vill ha linneas håååår! så himla fint

2011-07-10 @ 21:15:16
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0