KONSERT: MELODY CLUB

Igår var det dags att se Melody Club för tredje gången. Jag har sett dem varannat år nu, rätt fin tradition tycker jag. Tyvärr blir det inga bilder från konserten för dagen innan blev min kamera stulen. Ur min väska. Som tur är så var det inte systemkameran som blev stulen, men den orkade jag inte släpa med igår.

Melody Club är mina barndomsidoler så det är lika kul att se dem varje gång. Kristoffer, sångaren, hade klippt sig. Måste dock erkänna att jag tycker att det var finare innan. Tyvärr så har jag inte lyssnat på den senaste skivan så mycket, men det var ett par låtar från den som jag tyckte var väldigt bra live igår. Till exempel "The Hunter" som de spelade i Melodifestivalen. Den låten jag gillade allra bäst var nog "Boys in the girls room" och "Palace Station" då jag och min kompis Anna dansade som tusan. Precis som en konsert ska vara med andra ord.

Det blir lite tomt utan bilder, men sammanfattningsvis kan jag säga att det var en väldigt fin kväll med bra konsert och underbart sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0