Infruset

Den 31 oktober är Mando Diao tillbaka! Då släpper de en ny skiva, Infruset, som är Frödingdikter som är tonsatta.

Jag har lite blandade känslor kring det här skivsläppet. Jag gillar Mando och deras musik otroligt mycket och det ska bli väldigt kul att få höra lite nytt. Samtidigt känns det väldigt konstigt att de skriver på svenska. Och å andra sidan kan man nästan säga att det är "modigt" när de flesta artister idag skriver på engelska. Men men, 31 oktober får jag lyssna ordentligt och se hur resultatet blir!

Läs mer: http://gaffa.se/nyhet/64035


Kommentarer
Postat av: Celine

Har för mig att Björn faktiskt sa något om en skiva på svenska när vi intervjuade honom, men kan ha fel. Trodde hur som helst aldrig att det skulle ske och vet inte riktigt vad jag tycker om det haha.. men spännande lär det bli!

2012-09-05 @ 00:23:13
URL: http://celinejacob5.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0