Meet & Greet, Schaffhausen

 
Då var det dags för Meet & Greet med Mando Diao. Vi träffade dem i en teaterfoajé. Det var tyvärr ganska dålig belysning och jag ville inte fokusera på att ta massa bilder just då.
 
 
Det här snygga kortet fick vi att ha om halsen när vi gick dit!
 
 
Gustaf signerade en av mina bilder på honom. Denna är från 2010 och konserten på Gröna Lund. Den finns i bättre version här.
 
 
Björn Dixgård under M&G, foto Sophie Ganzmann
 
Det var väldigt kul att träffa dem. Vi fick ungefär 20 min med dem och fick möjlighet att prata, ta bilder och få saker signerade om vi ville. Jag fick även den här bilden signerad av Gustaf och Björn. Finfint!
 
Then it was time for Meet & Greet with Mando Diao. Gustaf signed one of my photos from the concert at Gröna Lund 2010. It was great to meet them! We had 20 minutes with the guys and we talked, took photos and they signed stuff. Björn and Gustaf also signed this photo for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0