KONSERT: DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN

I fredags var jag och såg Den Svenska Björnstammen. Jag hade hört två låtar innan tror jag och hade inte jättehöga förväntningar efter kompisars kritik efter att de hade sett dem i somras.

Jag missade dock de 3 första låtarna, men jag tvivlar på att det hade ändrat min åsikt - tråkig konsert. Det känns som att när man har blivit så pass kända som de ändå har blivit i Sverige, så bör man vara bättre än vad de var live. Den enda låten som konserten lyfte lite under var Vart jag mig i världen vänder, och det var kanske inte så konstigt eftersom jag tror inte att det var en enda i publiken som inte kunde sjunga med då. Så, det var en tråkig konsert precis som mina vänner sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0